lördag 14 juni 2008

VÄRME

Det här är till Annette o Synne som ställer upp för oss i vår lite ansatta stund. Vi har bara träffats genom en debattsida i tidningen o redan känns det som vi har känt varann i hela "MITT" liv i alla fall.Ska bli så jävla kul o åka till Synne o J i Midsommar.
Till Annette säger ja bara ,TACK för du pushade på,o min fru som aldrig har träffat någon är eld o lågor.Utan hennes ord hade det heller inte blivit av.
Är en för stolt o envis person för o ta hjälp av andra.Men min fru övertalade mej o nu ska vi dit.
Synne hoppas solen ligger på,altan ser skön ut med en "LJUMMEN" pilsner ingen Vörteröl.
Kramar till er 2 som har hjärta. Peter o Maritha.och så Nea är klart.

Sonen ställde upp o tog hunden i midsommarhelgen,fast det är midsommar o han fyller 18 när vi är borta.Kram till honom.Dennis ja älskar dej.

5 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hej Peter.
Vad har man vänner för?
Spelar det någon roll om vi aldrig mötts förr?
Här i vårt hus har du och din familj alltid en plats. Hoppas du vet det.
Du är min storebror, så är det.
En jättekram från lillesyrran och Jimmy.
KRAM....................

Synnøve. sa...

Glömde säga till Dennis att han minsann har ett stort hjärta han med.
Han är värd en jättekram från oss.
Grattis till födelsedagen Dennis.
Oss i Norge :D

annette sa...

Peter!
Jag är så jätteglad för att Ni kommer med, Vad skall vi ha varandra tii om inte för att ställa upp för varandra när det behövs, tur att Du har M som ser lite annorlunda på saker och ting, det gäller ju att fånga tillfällen som dyker upp i livet.
Hälsa Dennis och tacka för att han tar hand om hus och hem.
Kram till Er alla!

//annette

Willewira sa...

Hej Peter!

Det var ett tag sen! Vänner är kittet mellan stenarna. Det är de som gör livet värt att leva.
Näst efter familjen naturligtvis.

Man ska aldrig vara för stolt för att ta emot hjälp, även om vi i detta land har svårt för det. Kan bara gå till mig själv.
Men lika roligt som man själv tycker att det är att hjälpa till och göra någon glad - lika roligt är det för andra.

Jag önskar er alla en underbart härlig midsommar!!!
Kramar Willewira

MOONLOVER´S sa...

Ha så trevligt hos syster i midsommar. Ha en trevlig helg. kram