tisdag 29 juli 2008

Från Näcken till Bikerfest.

Fantisera!!!!!

Go o Gla

´ Min Ängel!!!



lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Lite Moppar på party!




Nea har Fotat,hon är en blivande fotograf




Tidig Lördagsmorgon







Här finns Biran,skål!























Sist min käre grannes moppe,så jävla snygg.Vilket man inte kan säga om honom.:)
Eller hur Merja:)
Kram R.....O till alla andra också.
Beppes Gonattstund.















7 kommentarer:

annette sa...

Oj, Peter vad Du jobbat på Bloggen idag!!

Skitsnygga bilder, Nea visade ju sina kunskaper på detta område redan i Norge!


Tack för titten!!

Kram till Er alla och speciellt till fotografen!

//annette

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Ha Ha skrattade Faan o snöt sej i korkmattan.
Kram Peppe.

Synnøve. sa...

Nea är en driven fotograf redan vid den späda åldern av 6 år...
Hoppas hon fortsätter så.
Härliga bilder du visar. Men brorsan, badbilden, är den härifrån?
Storkramen till er alla.
Syrran.

grannen sa...

Han är oxå snygg;)
Kram Merja

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Synne den är ifrån klubben nere vid HÄNDELÖBRON,O JA LOVAR DE VA BRA MYCKET VARMARE ÄN I FJÄLLVATTNET HOS DEJ.
Kram Brorsan

MOONLOVER´S sa...

oj så många fina bilder=) inte för att jag skulle våga sätta mig på en sån där men dom e fin att titta på. Ha en fin kväll. kram

annette sa...

Se upp nu om det blir Barmans, kanske insatsstyrkan fått signaler!

Ha det så gott!

Kram till Er alla!

Ps. Nu vill jag se nya bilder på bebisen!!!

//annette