lördag 2 augusti 2008

Linneas kompisar!

Stora o underbara,Nea älskar dom,

Kram Peter

11 kommentarer:

annette sa...

Jösses vilka STORA kattor, skulle jag vara livrädd för!


Kram till Er alla!

//annette

Pixi sa...

Oj de såg litta tunga ut!Vilken tur att Nea e starker!!Jo vi ska ha det gött på semestern..det har JAg bestämt,tihi!!! Må gott =)

Synnøve. sa...

Sickna godingar hon har som kompisar....
Dom var ju bara så söta....
Förstår att Nea älskar dom. Det gör jag med fast jag aldrig sett dom förr.
Kram från syrran.
Saknar er....

annette sa...

Peter!!

Var uppe inatt och kollade vem det var som sjöng under balkongen, men precis när jag kom ut försvann Du!

Men vad var det Du sjöng egentligen?

Kram till Er alla!

//annette

03 augusti, 2008

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Ja kommer ikväll under balkongen,en gammal slagdänga från min ungdom.
Inte lätt för dej flicksnärta att komma ihåg den:)
Kram Peppe

annette sa...

Då hörde jag rätt!

Var länge sedan någon sjöng under balkongen så jag fattade inget förrän det gått en lång stund;))

Kramen

MOONLOVER´S sa...

vilka stora fina katter,du ska se våran hon ser ut som en bäbis,haha,men jag gillar henne himla mycket. Ha en fin dag. kram

Sweetii sa...

ååå... mysigt stora..ser ju ut som de är större är lillflickan själv... hihi...

Sus sa...

I dag skiner solen och det är i alla fall 20 grader varmt! Så man kan ju inte klaga på att det blåser och är iskallt! =)

Fick en massage i går för jag hade så ont i ryggen!

Kram Sus

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Vilka jättar och vilken söt tös!!

Ha d!

Kram
Fliset.

Willewira sa...

Härliga kissar!!

Om jag inte visste bättre så kunde man tro att ni snott våran stora hankatt Kaj. Han är nämligen väldigt lik er bjässe (bruntigrerade).

Har sommaren varit god annars? Hoppas det!
Själv börjar jag få nojan för att börja jobba på måndag - vill inte!

Inte för att jag inte gillar jobbet, utan för att jag inte hunnit med det jag tänkt. Vem orkar fixa och dona när svetten rinner så fort man reser på sig från stolen? Inte jag!

Skönt med lite regn...(törs man säga det?)

Ha det så gott!
Kram Willewira