måndag 17 mars 2008

Glömde,snart påsk!

VAXA KVASTARNA KÄRRINGAR

7 kommentarer:

annette sa...

Du kan ge Dej sjutton på att kvastarna är vaxade och brygden klar, torsdag far vi Du får höra med M om hon vill fara med oss häxor.
Blä för vädret, men vad kan vi göra åt det hela, ja inget bara hoppas.

Kram //annette

Synnøve. sa...

Japp, kvast vässad, vaxad och nya borst!.
Annette har kollen på brygden. Jag fixar katta.....
Så nu ni.....
Huk er i bänkera för nu jädrar......
Kvastflygbolaget far och flyg gör sig klar för start.....
Vi har ju vår nya autfit då, men det kan bli kallt....får ta med en päls för säkerhetsskull....
Nu säger jag natta.....
kram syrran.

Kaffebönan sa...

Kvasten är bonad och piggarna kammade.. snart är de dags för long färd mot Blokulla .. visst fasen måste hämta kittlen po winden o katta hos grannen:-D
Kos i karamellen mouste tryka scharletten o magla förkläet ..
Kängorna sa putsas .. bäst att ta me mammeluckorna me, återkommer närmare färden.. så vi kan prata oss samman.. Tjo va de ryger i träa sa du se;-)
Kärringa froun Skoune

Sus sa...

Ja jag tog det inte så lugnt på passet som jag sa men det gick bra! Det var liksom svårt att ta det lugnt! Jag var så taggad i kväll och det var så kul! Men det är ingen fara på taket! =)

/Kramar ♥ Sus

MOONLOVER´S sa...

nä men det är ju fint med snö till påsk=) finns ju inge bättre jööö=) jo jag tror alla glas blev tom i helgen..*hum* Ha´de fint. kram kram

Anonym sa...

Hej hopp!

Tråkigt att höra om din far. Verkligen inte roligt.
Jag förlorade min far för 4 år sen.

Jasså, jag framkallar baby cravings med mina Matilda bilder, va kul! fniss

Ja, min kvast är redo och jag är peppad för avfärd. Ser du eldslågor i natt himmlen så är det jag på röda faran, hi hi

Ha det gott!

Kramar från staterna.

Cattis sa...

jooo... nu har det snöat här oxå... det är för ruggigt för att åka kvast. Jag kan värma lite te till synne och anette å alla andra galna "kärringar" sen när de kommer tillbaka, blåfrysta på sina kvastar *haha*

Kram
Cattis
"kvastvägrar i snöväder"