lördag 15 mars 2008

Åter i rymden.

Dagens middag Fiskgratäng o vingummin,nää inte riktigt me fisk till middag och min passion VINGUMMIN till melodifestivalen.Har varit lite dåligt med skrivandet på sista tiden.
Har inte haft orken så mycket runt ikring som händer.
Det är tur man har en vacker fru o luta sej mot när det behövs.Utan henne skulle nog mitt liv va kaos.Hon är hjärtat som får min kropp att gå vidare i livet.
Taskig bild men är det någon som vet något om dessa tändstickor.
Låg i en fyndlåda som vi ropa in på Auktion.
Inte använda helt full ask,skojig grej som följde med.
Kramar från en på väg tillbaka Peter.

9 kommentarer:

l*eva sa...

Härligt att se...*Din nos ovanför vattenytan* igen!
Livet är sällan: Bara...bara...

Tändstickorna känner jag igen...men sen är det stopp...
Trevlig kväll till Dig och Din familj!

MOONLOVER´S sa...

Hallå

Fy det lät inget vidare, ja jag har ju själv varit rätt låg så att säga, som du skrev är det ju aldrig roligt att förlora en vän, men hon var ju ledaren i flocken så utan henne blev det tomt på min kennel nu=( fy.. Hoppas du mår fin och skönt om er. kram

Cattis sa...

Fisk och wingummi passar nog bra ihop, bara inte på samma fat :-)

Tur du har frugan. Man ska inte vara ensam då det är "tuffa tider"

Hoppas ni får en bra kväll och att tiderna blir bättre...

Kram till ER
Cattis

Synnøve. sa...

Stoppar du vingummit i fisken då eller hur gör du?
Försök INTE värma vingummi på högsta effekt i micron.....
Då får du köpa nya vingummi och en ny micro. Men det är roligt att se på hehe.....
Hoppas ni har dret bra ikväll nu.
Jag ska strax sova några timmar.
Jobbar inatt igen.....suck!
00-04 men det går nog bra.
Många varma kramar från syrran och J :D

annette sa...

Trodde Du övergivit bloggen för att chatta med Fia på Nt HA Ha,

Ha en bra kväll, kanske piggar upp fiskgratängen om Du kör vingummi tillsammans, själv hemkommen från en trevlig dag i Stoockholm.

Kram //annette

Kaffebönan sa...

Kul du är tillbaka i bloggvärlden:-)
Vingummi o melodifestival.. nja inte riktigt min grej, men gärna massor av choklad.
Vann rätt låt nu då? Jag hade mina aningar, låten var ju förtippad så väl som Sannas vackra ballad.
Ha de gott kram

Sus sa...

Skönt att du är tillbaka till bloggen igen! Ja Staffan och Bengt är ju verkligen ett bra program fattar inte att de sänder detta igen!

Kram och god natt!
Sus

Sweetii sa...

du får ta me den till antikrundan ... här i sverige om du vet va de är...

fan kollar ju inte på melodifestivalen hur gick de igentligen??

Kaffebönan sa...

Titt in till dig.. ser du stoltserar ännu med din fisk och vingummin .. är den läckra kombin inte slut snart:-)
Snick snackaren Kaffebönan