lördag 29 mars 2008

Ut med vintern.

Nea o ja har varit på långpromenad med jycken,o den här ser ut som den inte används på ett tag.Så om de vill ut o åka får de nog sätta fart innan snön försvinner.Varmt o skönt i lä.Men blåser faan ute på fälten.Gör inget då försvinner snön snabbare.

Det här är djur som ja kan hälsa på,doggen vill leka men han får vara kopplad när vi går förbi.KOR går ja inte i närheten av vidriga djur,liksom grisar.
Skitiga o äckliga är dom.
Syrran har hand om ett stall o vi har alltid haft häst i familjen är väl därför hästar går bra.
Eller var det för att det bara var tjejer i stallet:)
Längtar till Måndag o få jobba,har klättrat på väggarna sista tiden,skyller på katten om rivmärkena.


Ska snart väcka mitt hjärta hon har jobbat så hon ska få lite mat i sej.De blir Stuvade makaroner o stekt falukorv,vilken fantasi en Lördag.HAHA.
Sköt om er i etern KRAM PETER

8 kommentarer:

MOONLOVER´S sa...

ja asså det är roligt med tatueringar=) jag ha ju fyra och skulle BARA ha en från första början;) Ja jag börja faktiskt längta lite efter sommar oxå, men bara lite;) Ha en fin söndag. kram

annette sa...

Vet Du vad Peter// Nästa lördag tror jag Din fantasi vad gäller mat kommer att blomstra,då har Du arbetat en hel vecka och längtar efter något riktigt gott att äta.
Stuvade makaroner och korv är förresten gott!

Kram //annette

Synnøve. sa...

Äter du glass Peter?
Bara undrade. Kanske vi kan dra till Smultronstället och äta glass när vi kommer i sommar.
är så glad för din del, med tanke på jobbet.....
Grattis, grattis och grattis igen.
Kram syrran och "svågern" hehe.

Sus sa...

JA vad härligt att du lagat mat till din älskling! Tror faktiskt inte hon bryr sig att det blev vardagsmat på en lördag utan bara glad att det blev mat på bordet när hon jobbat!

Ha en fortsatt trevlig lördag kväll!
Kram Sus

Synnøve. sa...

Makaroner eller inte.
Ta en titt hos mig snarast. Där bjuds det på annat gott.
Kram syrran ;D

Sweetii sa...

såå gött när du skriver så där sött på slutet om ditt "hjärta" ... falig korv lät inte häller fel...

Kaffebönan sa...

Stort Grattis då till att du fått jobb.. inte alla förunnat i tiden.
Min man har till över semestermånaderna, sen vet i sjutton..
Hästar är vackra djur, min dotter med familj har en häst och det rids mycket i den familjen:-)
Står en massa flyttlådor här, då blogg.se fortfarande uppdaterar sin stora nya Plattform för oss bloggare.. vi ska få mail när vi kan börja flytta, men det har tagit lång tid nu, bara det blir bra så..
Ha de gott o va rädd om er.
Kram/P

biaweb.se sa...

Kul att hitta bilder på saker jag känner igen! Den där släden fotade jag i torsdags. Hästarna också.
Ha de gött och ta en glass! :)

http://biaweb.se