fredag 11 april 2008

FREDAG,LEDIG LÄNGE SEN MAN KUNDE SÄGA DET.

Ikväll blir det några ljumma välsmakande öl till hockeyn.Ska bli skönt att bara sjunka ner i soffaan o slappna av o låta överflödigt fett välla ut över de andra dynorna.M jobbar o Nea o ja ska mysa,om hon nu vill se matchen är klart.Känner ja mej själv rätt så bestämmer hon o då blir det att sjunga istället "Så ska det låta".http://www.youtube.com/watch?v=KIzrnj_VBu8 Den var så jävla bra förra veckan,ja ryser när ja hör hennes röst o munspel.
VISST ÄR DEN BRA!
Så jävla skönt o komma igång o jobba med gamla kompisar igen,har saknat skitsnacket o tugget mellan oss.Stämningen hemma blir lättare i samma veva också när vi slipper nöta på varann hela tiden.Men M,utan henne har jag gått under för länge sen,helvete vad ja ÄLSKAR den kvinnan.Hon ÄR min puls.Ursäkta alla ,men hon är vackrast av alla.
Sen är ja den tokiga man som tycker att alla kvinnor har något vackert i sej,finns alltid något som gör att man reagerar.En blick,leende ett sätt som får en att beröras.
Alla har något vackert i sej så släpp loss tjejer.Men hjärtat här brinner bara för M.
Puss o Kram Peter. (Trevlig Helg föresten.)

13 kommentarer:

Cattis sa...

Hej peter!

Så härligt glad du låter ikväll :-)

undrar själv vad som ska tittas på här... annars räcker det rätt bra med ett glas rött, en varm valp och en tonåring som spelar skön musik i bakgrunden...

Kram till dig M och Nea

Cattis

Cattis sa...

haha :-)

nä fläskfilén blev super. Faten är renslickade...

Sus sa...

Ja vad ska man titta på? Ja det blir nog så ska det låta här med!

Min P dvs älsklingen kanske vill se hockey men jag brukar få välja trots allt, han e så go!

Roligt att kärleken brinner fortfarande efter så många år! Vi talade om detta för ett tag sedan och insåg att vi varit tillsammans i snart över 14 år! Hehehe vad tiden går i november 1994 träffades vi för första gången och det sa nog klick, men vi blev inte tillsammans först på Annandagjul samma år! =)

Ha en trevlig helg!


Kram Sus

Unknown sa...

Ja den låten är skön att lyssna på,väldigt bra!Så fint du skriver om din fru,det är så äkta kärlek ska kännas och vara!Fint du skriver till oss andra tjejer med,ha en fortsatt fin kväll..har tittat på talang på 4:an det var kul!Må så gott,trevlig helg!=)

Kram Maria

Christina sa...

Så härlig kärleksförklaring till kvinnan du älskar:)

Önskar dig en fortsatt skön kväll med den goda ölen, själv dricker jag coke light, inte så dumt det heller:)

Maria sa...

Så fint du beskriver kärleken till din M!!

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Kärleken är äkta vara till min fru,älskar henne så ja spricker.
Vårkänslor,nää.Innerligt KÄR.

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Molly::Vilken pipa!

MOONLOVER´S sa...

nä men räkmackorna e slut men jag skicka ner en påse räkor;) Trevlig helg på dig/er.

Unknown sa...

Hej!Du är välkommen in till mig att fika lite chokladskorpor och kaffe!Ha en skön Lördag!

Kram Maria

Crazy and Daisy sa...

God dag på dig mister stressuppdaterafortpelle. Hoppas att du mår fint idag...hehe..

Själv slösade jag och Robban bort tid med att glo på 3 DVD filmer.Eller rättare sagt jag slösade bort min tid. För Robbans del blev det en bärs och sedan nattmössa i soffhörnet.

I dag är han piggare och då kanske jag också får höra något vackert precis som din gumma får...*L* (Speciellt efter att ha visat honom ditt inlägg)

Ha en underbar Lördag!!

Christina sa...

En skön lördag vännen
Kram

Synnøve. sa...

Hej brorsan.
Kul att se dig här igen....
Hoppas att ni får en fin kväll sen när M kommer från jobbet....
Själv så blir det en god middag och ett glas gott rött vin till en bra film senare.....
Jättekram från syrran och J :D