torsdag 14 februari 2008

ALLA Hjärtans dag !! (men mest min frus)

Det finns en mening med livet o hjärtat ska sitta på rätt plats,nu gör det så.Älskar dej M.
Skittaskig bild men två nätter i rad har denna gynnare terrat oss,EN MYGGA i Februari.
Tror ja smäller av.Men tyvärr har han/hon gått till de sälla jaktmarkerna ty min fru ville bara ont,stackarn.I och för sej kan det bli lite svårt o lägga ägg när hon ska igenom isen på vattensamlingarna. KRAM på er alla idag,hjärtat är min frus,så det delar ja inte ut.PETER

8 kommentarer:

Synnøve. sa...

Jag knärta en äcklig svart fet fluga häromdagen......urk.

Hoppas du och M får en jättemysig dag idag.
Kram från oss i nabolandet :D

Kaffebönan sa...

Underbart skrivit i ord och jag är säker du menar var bokstav i det här:-)
Önskar dig allt gott..
Reser i min tid och värmer med en stor kram på Alla Hjärtans Dag:-)

Sweetii sa...

oj hjälp... en mygga så här års... kram på alla hjärtans dag... o sorry har inte hunnit suttit framför datorn på länga men nu är jag tillbaka... =)

annette sa...

Ha ett fint avslut på Alla Hjärtans Dag.

//annette

MOONLOVER´S sa...

gud, mygga=( här uppe i norrland så har vi grymt med "småkryp" på sommaren, därför e man ju en vinter människa=)ja säger lika om vårat kök, och det är alltid roligt att komma på något nytt och gott=) Testa sig fram gör susen=) ha en trevlig alla hjärtans kväll.

hugan sa...

ur led är tiden! myggor och pollenrapporter i februari!?

önskar er en mysig allahjärtanskväll!

grannsämja sa...

Vi har myror. Vill ni oxå ha? Går genast ut och lägger ett sirapsspår till eran dörr:)
Kram Merja

Willewira sa...

Jag vaknade upp härom morgonen med ett stort kliande myggbett på låret.
Jag håller med din fru - DÖDA DEM!!

Som du förstår gillar jag dem inte...men vad skulle de vackra fåglarna äta om de inte fanns??

M a o så har vi alla ett syfte på jorden - gäller bara att förstå vilket. :-)

Ha en riktigt bra dag!
Kram Willewira