lördag 16 februari 2008

Superlördag i naturen.

Har varit ute o spatserat i skogen och låtit vovven springa av sej,det var kanonskönt ute. Sol o vindstilla några minus.
Hade tänkt badhus idag när fru M ändå jobbar men det sket sej.
Storebror D med sambo kom o hämtade Nea o åkte till Kolmårdens Djurpark med henne istället.
Spännande värr,andra gången på 3 veckor hon är där nu,förra med grannen.
Storebror D ska bli pappa i Juli,tjej säger ja kille säger frun vi får väl se vem som får rätt. JAG,annars byter ja ut dom på sjukan när ingen ser.Så nu blir snart 6-åriga Nea Faster.
Krama varann i helgen o ta hand om er. Peter

7 kommentarer:

annette sa...

Kul för Nea att komma till Kolmården, är fint därute och Du får en dag att göra vad Du vill på.

Carpe Diem.

//annette

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Ha Ha,gissa vad ja gjorde. Något så ovanligt som o städa.
Uppfinningsrik som få.
O fixa kokt falukorv o pepparrotssås.De var min da.
KRAM PETER.

annette sa...

Bättre än min i alla fall, så enormt trött idag, orkar inte ens laga mat, hoppas på bättre dag imorgon.

Ha en bra kväll.

Kram //annette

Synnøve. sa...

Vilken go brorsa Nea har.
Hoppas hennes dag blev fin.
Sen hoppas jag att du inte städar ihjäl dig. Det vore synd för jag skulle sakna dig käre bror.
Hälsa Nea och M så gott från oss i nabolandet.
Kram Synne :D

Sus sa...

Det var väl verkligen kul att åka till kålmården!

Det var länge sedan jag var där!
Modo är Örnsköldsvik med hela sitt hjärta! I love it!

Ha en fortsatt trevlig afton!
Önskar norrländskan Sus

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

så kul..grattis då!!! Till ditt bonus barn barn alltså!!!

Kolmården, vad roligt...var där i somras....Idag var vi på Universeum..byggde egna raketer o kollade in hajjar..prfekt avsluning på sportlovet!!

ha det gott!!Ska titta in till din fru lite nu!!

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

???????????????????????????????
Min fru????????????????????????