lördag 9 februari 2008

Tjejmaffian tar fikastund !!

Gårdagens bad blev lyckat o blött,ett par timmar gjorde tjejerna hungriga så det blev Kycklingfile o pomme när vi kom hem,inte frun o ja vi fixa råstekt pot till våra file`r när barnet somnat.En myskväll o en trött fru. Jag kunde inte sova så ja satt o spela lite skitspel på datan o vips va kl 04.00,tjosan ryggläge för länge sen sa hjärnan.Va sa jag!
Somna som en stock när hjärnan väl fick bestämma o så vakna Nea 8 i morse upp o hoppa.
M får sova,morgontrött.Sen står ju hon för jobb o pengar i familjen,så hon är värd all sömn o uppassning hon kan få. Älskar den kvinnan,har nog sagt det förr men kan inte sägas för mycket.
Kram på er alla o må solen lysa på er med +7 här i Norrköping (mulet) Peter.

4 kommentarer:

hugan sa...

Hejdär! Låter mysigt med barn och bad, ännu mysigare att du verkligen uppskattar och talar om din älskade fru! det kan nog aldrig sägas för mycket!
Fortsatt trevlig helg :)

Grindelunda sa...

Kul att Du hittade till mig. Ni verkar haft en härlig baddag :)

Min 6-åriga dotter blev inspirerad av skidskytte-VM idag så hon har skidat fram o tillbaka på infarten och "skjutit" fullträffar mot garaget. Allt går bra i fantasin!

Hoppas Du och Din familj får en skön lördagkväll.
Mvh/Gunilla

MOONLOVER´S sa...

de där såg mysigt ut! jasså du har stora hundar du oxå=) Jag är ju en riktig hundmänniska jag=) ja linnet var ju riktigt snyggt. ha en bra dag.

Kaffebönan sa...

Kollade först nu din badbaljebild.. det rök rejält ser jag..
jag censurerar, vill inte sätta ut en massa människor på foto inne hos mig.. alla gillar inte det där och de kan få fötter:-(
Gud vad skönt det var.. i min brossas badbalja är det ju en massa massagestolar oxså.. har man en dålig värkande kropp så är det kalas..
Ha de fint tjing/Pialotta