torsdag 7 februari 2008

Torsdag igen,hu va de går !

Redan torsdag var tar alla dar vägen,var ju nyss fredag.Man blir alldeles snurr i kolan av och gå hemma.Blir så enformigt inrutat allting.Vad man än bestämmer sig för o göra så blir det inte gjort.Jo idag fixa ja ena bilen till skroten,de fick hämta den.En Volvo 445-95års modell skitfin.
Men det är så att Herr Nilsson är inte ett dugg intresserad av bilar,så den besiktigades för 3 år sen med 4 st tvåor sen har den stått i garaget till fruns stora förtret.
Det har ju inneburit att den andra fått stått ute på vintern istället för frostfritt.
Skrapa rutor är inte det min älskling gillar på morgonen när plikten kallar.
Men nu så,nu är det bara o backa in.Om hon nu kommer ihåg det ikväll när hon kommer från jobbet. Imorgon blir det badhuset igen så Nea me kompisar får plaska av sej o jag får mina 1000m.Måste komma igång med träningen,men motivationen är inte på topp.
Kommer ja bara igång så är det inga problem då flyter allt på.MEN starta.
O nu kan ja skylla på att batteriet är slut i vågen,o då är det ju inte kul o träna när man inte kan se om det händer något (hmm). Fridens Liljor på er kramar till alla. PETER

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Kul att hitta dig!
Kommer tillbaka! Tiden går fort och jag behöver verkligen oxå komma igång med motionen!
Jag utmanar dig... se min blogg!

Synnøve. sa...

Godmorgon.
Hoppas M såg att garaget var tomt när hon kom hem hehe.
Det är alltid skönt att kvitta sig med gamla saker.Men man ska nog kolla värdet på en del först. Såg Antikrundan igår.....
Idag är det fredag och du ska till badhuset.Hoppas det blir en go fornöljelse.
Hälsa familjen så mycket.
Kram från systra di.
Synne :D

Sus sa...

Halloj i skogen!

Ja du det är bara att köpa ett nytt batteri! =) Sedan är det bara att sätta i gång! =)

Jag skulle kunna bli din personliga tränare! Hehehehehe...

Ang min gissa pusselbiten kommer i dag avslöjandet bakom komma fram!

Här blir det också badhuset i morgon med ungarna!

Kram och ha en bra dag!
/Sus

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Badas ska det 2grannbarn med den här gången.
anna:kommer inte in på din sida.
Men misstänker det har nåt me viktnedgång o göra ha ha.
Kram Peter.

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Sus--kom med ett program bara så ska här tappas kilon:). Kram Peter.