måndag 4 februari 2008

Dottern i badet????

Zorro o jag ute i skogen för en halvtimme sen,kolsvart man fick treva sej fram. Men snart kommer ljusare tider.Det är Zorro till höger.Han är lika kolsvart han utom en liten vit prick på bringan.Om ni tittar väldigt noga ser ni att han jagar en koltrast.
Blev 1 timme bland grådvärgar o vildvittror i alla fall,o skönt va det.Knäpptyst o vindstilla.
Nää,ni pedofiler där ute det blev inget av med bilder i badet,tänder ni på Barbiedockor så bjur ja på det men inget annat.Föresten gör ett barn lyckligt,stick o brinn.Elak men rättvis Peter idag.

Blir så jävla arg på dessa rent ut sagt korkade människor som förgriper sej på barn,på vuxna också självklart.Men barn,nej.Skulle kunna sitta av hur många år som helst för en hämd tagen på en person som rört döttrarna eller sönerna med för den delen.

Ha en go kväll alla normala människor å må solen lysa på er imorgon.

Frustrerad Peter.Inget hört om jobb än????



3 kommentarer:

annette sa...

Med all rätt en frusterad Peter, tycker det tyder på en dålig arbetsplats som behandlar arbetssökande på detta sätt, var ju ingen VD-post Du sökte, kanske lika bra Du inte får jobbet där.
Sök vidare vänta inte på detta arbete.

Ha Det ! //annette

Synnøve. sa...

Snygg badbild.Trodde först det var bild på dig och Zorro ute i den mörka skogen hehe,men såg ingen ljus fläck någonstans.
Jag vet flera småtjejer som har ALLA sina barbiedockor i badkaret.Då pratar vi många....
Vore jag som dig skulle jag ringa och pusha lite. Visa mitt intresse. Inte minst för min egen del så jag kunde gå vidare sen om det inte blev jag som fick jobbet.Hänga som du gör är inte kul.
Kram och ha en fin dag käre bror.
Synne med make ;)

Sus sa...

Ja det var bra Peter! Kanon! Dessa hemska människor som håller på! Hemskt!

Kul med barbie i badet!
/Sus