måndag 11 februari 2008

Vägen till lyckan,ja fann den.

Vägen som delas är väl inte bestämd från början,utan bara en motorväg fram i livet.
Men för min del så har vägskälet varit bra,Gick för länge sen den raka vägen fram o trodde den va rätt.Blev inte så,jo 2 underbara grabbar.
Därför är det skönt att det finns en väg tillbaks för att börja om.
Där är ja nu,en vacker fru rackarns massa "barn" de vill inte kallas det 18 och 22-åringarna.
Skiter ja i de är det.
Men för min del är det slut på delningar nu,går inte att bygga om sin vandring på livets stig hur många gånger som helst.Hoppas att det är en återvändsgränd vi har hamnat i M o jag.
Eller en cirkel,då möts vi ju i alla fall även om det bär åt skilda håll.Men de må gudarna förbjuda.


En bild från dagens promenad,så jävla skönt.Man får kraft o styrka att ta tag i saker när solen sätter sina spår i sinnet. En Positiv o uppåt Peter idag.Puss på er.

6 kommentarer:

Grindelunda sa...

Härligt solig bild. Och var det snödroppar jag såg på förra inlägget?
Det dröjer innan de kikar fram här.

Ja, var är alla män som gillar inredning? Kul att det finns någon i alla fall.
Må så gott/Gilla

annette sa...

Känner igen vägskälet,det är vägen ner till Borgsmo skjutbana, skönt område att vandra i.
//annette

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Gilla//Är kul med inredning,ska jobba med det i mitt nästa liv.
annette:: fint där nere går med jyckarna där,men man får se upp mycket Rådjur o "Nattfjärilar"
har dykt upp sista tiden även dagtid.Helt ogenerat i baksätena. Gratis titt :)

annette sa...

Rådjur har jag sett men inga "nattfjärilar", och det är jag glad för,hoppas på fler soliga dagar, Du verkar få krafter dessa dagar.

Kram //annette

Sus sa...

Ja dessa vägskäl har nog många stått inför! Även jag! Jag hoppas att jag är på rätt väg! Känns så i vart fall!

Här blev det spagetti och köttfärssås och i morgon blir det fisk här!

Kram Sus

Synnøve. sa...

God morgon i långtbortibortet :D
Han kom hem runt 16 tiden och jag blev chockad! Under alla år han kört har han inte varit hemma så tidigt. Så det är bara att hoppas det håller i sig hehe.
Har varit och gått där vid "vägskälet" med.
Vilt har man sett, men inga "nattjfjärilar! som tur är....Nu är det några år sen man gick där då.
Hoppas dagen blir fin hos er idag med.
Klems frå Synne :D