onsdag 20 februari 2008

Natt i Norrköping !

Lång dag tar ut sin rätt,trött o sliten har inte gjort ett dugg. Jo varit ute på över 1 tim promenad med hunden,och cyklat till ÖB o köpt slang o leversnittar.Allt medans frun sov sin skönhetssömn. Hon behövde sova,hade jobbat 4 dar i sträck.
Mycket för henne som varit sjukskriven så länge. Bara det inte blir ett bakslag igen.
Men tror inte det hon ser så stark ut i sitt inre nu,Ska snart upp o krypa intill.
Fixat M´s cykel bytt slang o ställt in växlar,justerat handbroms faan ja är snart cykelmoj.
Ikväll har vi myst Nea o jag,hon har badat o vi har tvättat o flätat hår.Läst lite Puh-björn o sjungit lite.Sökt ett jobb till ,fixat mat skulle ha blivit moussaka men blev köttfärssås, lat vart ja plötsligt.Nattpromenaden blev lika skön som igår stjärnklart nästan fullmåne och ugglor som hoar o vill ha en fru.Då blir ja så glad att ja inte behöver sitta i ett träd o skrika för o få någon kram till natten.

Peter somna för länge sen som ni ser,spökskrivare Lucifer tog över o säger gonatt,förresten det ligger en lapp här,,,,KRAM PÅ ER ALLA,har han skrivit. Lucifer.

8 kommentarer:

Cattis sa...

Bra du påminde om ljusen, jag hade glömt dem annars.
Det var det sista jag läste innan jag somnade. När jag vaknade i morse hade jag en tjej vid fötterna och en vid huvudändan. Vi har en bra soffa...

Kram
Cattis

MOONLOVER´S sa...

låter trevligt att lyssna på ugglor, jag hör dom inte så ofta fast att man bor mitt ute i ödemarken=) men man hör ju andra fåglar osv. Ha en bra dag.

hugan sa...

bra jobbat att ta kort ur den vinkeln! Nä vilken tur att man inte är caroline af UGGLAs..

Synnøve. sa...

Så Spökskrivarn Lucifer fick ta över ja,hmm.
Här blir i alla fall det som han skriver kvar.
Hoppas inte tangenterna satt kvar på kinden när du vakna haha.
Kram Syster yster :D

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

HA HA (det står inte för OT´s HA)micke o OT hittar nog hit ska du se.Då blir ja cencurerad o refuserad med än gång :) Peter.

Kaffebönan sa...

Det där ser inte särskilt bekvämt ut du Peter, men skam den som ger sig.. gäller oxså de där fotoprogrammen;-)
Jag måste bara säja en gång til din dotter är så gullig (Kullegulla)
Picasa kan du lätt ladda hem då har du uppsikt över alla dina foton på din dator.. de kommer in automatiskt ser du:-)
Ha de gött.. kram tebaka:-)

Willewira sa...

Huvudkudden måste vara skönare... :-)

Hoppas du går och lägger dig tidigare inatt...

Sov gott!!
KRam Willewira

annette sa...

Peter// Slit inte så hårt vid datorn finns ju bara en som har rätt att skriva utan att bli flaggad på Nt,själv bad jag Webmastern om syndernas förlåtelse igår, men t.om det var borta.
Gå och lägg Dej skapligt idag.

Kram //annette