fredag 29 februari 2008

Glömde ...

När ja kom ut från mässan igår hade någon slängt skräp i min cykelkorg,inte så farligt kanske.
Men vid titt så var det ansökningspapper till Sports Camp i Norrköping.
Så ja läste igenom o mycket riktigt var de ifyllda korrekt,namn o adress o tele.
Så idag postade jag skräpet i ett kuvert hem till personen i fråga med orden.
"Du måste ha tappat det här i min cykelkorg,men nästa gång leta upp en papperskorg"
Skulle vilja se minen på honom imorgon,eller föräldrarnas när de öppnar det.
Hej då igen Peter.

5 kommentarer:

Sus sa...

Nej men en fästing? Uheä vad äckligt! Det verkade lite tidigt med dem nu! Vi som fortfarande har snö! Hehehhehe... Ja det skulle vara kul att se minen på honom i morgon med skräpet! Hehehehe...

Ja du skulle fått vara med på skotersafari!

Kram och godnatt/Sus

Synnøve. sa...

Hej igen.
Fästingar redan?
Heter flott på norska.
Det är inte det minst flotta runt dem, dom är bara äckliga! Har dom inte i så stor mängd här, men vi har ju å andra sidan dessa satans hjortlusa istället då. Men på hösten.
Ja, det skulle vara kul att se minen på dom när posten kommer hehe.
Suss og klems fra syster :D

Anonym sa...

Ja, du fästingarna kan du behålla så har jag snön....Faktiskt är här knappt inga fästingar.

Ja, du killen med skräpet skrattar nog inte så mycket imorgon.
Ha en trevlig helg med din fina familj.
Kram Bodil.

annette sa...

Fästingarna vill jag inte ha på mej, Borrelia två gånger räcker, verkar som om dom gillar vissa av oss mer än andra.

Ha en skön lördag!

Kram //annette

l*eva sa...

Fästingar--ja, de har kommit har jag också konstaterat.

Ang. skräpet...så blir jag riktigt glad...över vad Du gjort!

www.hallsverigerent.se