torsdag 17 januari 2008

93.5 på vågen.

Långpromenad med Zorro på morgonen.
Gymmet!!

Som arbetslös får man bli medlem i Skogsmulles naturgym,kostar bara motivation o varma kläder.Denna eminenta träningsanläggning har ja bara 3min från ytterdörren.Perfekt kan duscha hemma efteråt.

Okey då,har årskort på badhuset där allt finns.Man kan köra i gymmet eller simma allt efter vad humöret säger just den dan.Sola får man betala X-tra för.

Humöret i mitt fall har förträngt allt vad träning heter i 6 mån. Mycke pengar o kasta bort,mm kom på har ju varit där 1 gång och simmat 1000m.Men idag är det dags när stora dottern kommer på eftermiddan o är barnvakt.
Höres senare idag
93.5kg Peter




7 kommentarer:

Fredrik sa...

Du är inte överviktigt,bara skitviktigt.
Skämt åsidå du är bara kort för din vikt....
Ännu så länge kostar det inget att gå och lufsa i skogen,sen är det väldigt skönt åxå.
Har man sen sällskap så är det lite roligare att gå och strosa i naturen.
Sköt om dig och de dina så hörs vi.

Sus sa...

Tjena! Äntligen hittade jag hit! Var nog fel adress du lämnat på bloggen!

Vad gör att din blogg heter som den gör? Är du norrlänning?
//Sus i dus en desperat lyxhustru!

Sus sa...

Ja, frukt är gott, så ät på bara!
Du en annan sak! När du kommenterar hos mig så har du angett denna adress http://pillutta.blogstop.com
blogspot ska det väl vara!

Kolla upp det för annars är det fler som ej kommer till din sida och det är väl synd!
/Sus i dus en desperat lyxhustru

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Tack för din uppmärksamhet/sus.

Sus sa...

Japp nu blev det rätt!
/Sus

annette sa...

Nu vill jag höra talas om träningsvärk snart.......

Synnøve. sa...

Japp, håller med Annette, mera träningsvärk vill vi ha....
Hoppas att det går bra för dig på naturgymet.
Kram mig :)