lördag 26 januari 2008


j(A) svara nej o på (B) sa ja ja o (C) kan va (D),så de (E). (F).n nåt på (G). (H)m (I) (J)ävlar i min låda (K)lartext ja (L)ova.(M) kommer se(N) (O)(P) är gott. (Q)vinnor (R)espekt,(S)å (T)ill er (U)te (V)et hut (X) antal ggr (Y)ta o (Z)- tv(Å),bortkastad l(Ä)sning,ja borde få sp(Ö)
Hu men ja fick till hela alfabetet,förlåt men om ni har tagit en rackare så flyter nog texten ihop.
Var på krogsväng,fick dispans av hjärtat här hemma,åkte iväg o tog 1 öl o var hemma inom en timme,inget kul utan älsklingen,hon bara titta på mej o rysta på huvudet när ja kom in.
Älskar henne ändå!
UNDRAN???
Var hade ja varit om Maritha inte ringt de där kvällen,hade en jobbig period i mitt liv då.
Satt på ett järnvägsspår här i närheten med ryggen åt.
Men när rälsen börja vibrera o suset i skenorna kom hoppa ja bort.
Fegt/dumt eller bara ödet som sa att mitt liv har bara börjat.
Mina barn innan detta är med i mitt nya liv,o bonusbarn + vårt eget kärleksbarn.
Tänker ofta på kvällen som förändrade allt,kvinnan i mitt liv räddade livet på mej med ett telefonsamtal.Skulle plocka ner månen åt henne om ja kunde,men låter bli att försöka den betyder så mycket för många andra.
Vaken ensam o bara är,M sover ropar ibland att det inte finns någon at krypa intill,Nea sover o blir den prinsessa hon vill vara,hon är redan det i mina ögon.
Denna underbara lilla varelse,skulle någon förgripa sej på henne så vet ja inte vad ja skulle göra.
Jo ja vet men hoppas inte,sitter hur många år som helst för hämnd.
Synne..Din styrka att berätta ger kraft åt en idiot som mej med:Tack
Annette..Du börjar få mej att förstå att ja kan,ja vill dina peppande ord o stöttande ger styrka.
Ja älskar er,men inte på ett sånt sätt utan kamratligt:).
ÄLSKAR tillhör en annan ni vet.
Natti Natti vänner.
Cattis bara 19kg kvar ha ha.
Pussar o kramar En eftertänksam Peter.

4 kommentarer:

Synnøve. sa...

Du är ingen idiot Peter,tvärtom. Du är en man med mycket styrka inneboende.
Jag tycker du är stark som berättar om tåget, hur du träffade Maritha och att du älskar henne över allt annat.
Ingen nyhet då, vi vet det hehe.
Du och frun har kommit att bli ett par av våra bästa vänner, fast vi aldrig har mötts. Det känns konstigt, men så kan det bli.
Var rädd om dig, Maritha och Nea.
Kjempeklem fra nabolandet :)

Cattis sa...

fint alfabet :-)

Jasså du. bara 19 kilo kvar...
Grattis!
Mina 20 är kvar... men så tar det ju längre tid för små tanter att bli av med. Jag har i allafall skärpt mig och ska fortsätta med det.

Tackade nej till julmusten igår *s

Krama om din Maritha och din Nea från mig!

Åså dig själv förstås :)

Cattis

annette sa...

Ja, Peter vi är nog många som varit vilse i livet och undrat över om det är värt att leva vidare (inklusive jag). Livet formar sig sedan och även om det är tufft ibland så är livet verkligen värt att leva.
Och att Du kan oerhört mycket är jag så klar över, se bara till att ta chansen när den dyker upp.
Ta vad Du kan få för jobb så länge och ta tag i situationen senare om Du då vill göra det, men att Du skulle behövas i vården på något sätt är jag helt övertygad om.
Kram //annette

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Älskar er allihop. Peter