torsdag 10 januari 2008

Tassande fötter om natten?????????????


Ny dag,tycktes höra något inatt,lät som knappandet på tangentbordet.
Fick till min stora förvåning se att Nea har chattat inatt och dessutom med mina "vänner".
Får bli ett slut på detta.
Maten uppäten o grannars barn är mätta,brukar ha ett gäng här som käkar.
Mitt käk är populärt bland tjejerna på gården.
Vill inte, men tror att ALLA utav 5 får inte hemlagat så ofta.
I varje fall inte så varierande.
Samhället idag kanske,tid finns inte.Ork att ställa sej o fixa till något.
För min egen del så ÄR maten viktig.Det är kul att göra,gott att äta.Men mina vänner prioriterar inte den.Samma maträtter dag efter dag,kommer att få på nöten efter detta men det skiter ja i.Här samsas alla nationaliteter om käket,görs inget annat om de inte får äta gris.Då får man ta av det runtikring.Funkar skitbra!
EXTRA:::::
Ska borra upp en sänghimmel till Nea,hon blir prinsessa inatt.Älskar henne o min fru.

3 kommentarer:

Synnøve. sa...

En sänghimmel blir fint. Det vill nog alla små prinssesor ha.
Annars har jag återhämtat mig från nattens mardröm.
Bra det där med maten.Ät det som serveras eller låt bli!
klems fra nabolandet.

annette sa...

Har Det gått bra med sänghimmlen?
Om inte kan nog Nea inte sova inatt, så då chattar jag med henne igen..........

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Hon sover under sin himmel.
Ska få tummen ur a....t o fixa rummet rosa.Ev. ska vi byta rum med henne.