torsdag 10 januari 2008

PRINCESS


Gokväll//Natt
Nu har princess fått upp sin himmel,rummet ska bli rosa har hon bestämt.
Och så blir det då. Pappa ger sej med än gång.
Kärlek finns den ?
Ja den gör det,efter många år som gift i mitt förra äktenskap tvivlade jag,var fanns glädjen,passionen den fysiska kontakten.
Vi var ett par inte mer,2 barn som jag inte ångrar för allt i världen.
Men att en otrohet skulle förändra mitt liv så är för mej en gåta.Till det bättre.
Maritha kom in i mitt liv med fart,fläkt o ett jävla glatt humör.
Vi hade träffats innan o hatat varann,o då menar ja hatat. vi kunde inte med varann.
Men M ringde upp en kväll,o på den vägen är det.
Känslan i kroppen nu är densamma som den kvällen hon ragga upp mej,från hata till älska är steget inte så långt ibland.Kommer aldrig glömma den.
Maritha är för mej som vattnet är till blomman.Näring för ett liv som ska hållas.
JAG ÄLSKAR DEJ MARITHA.
Ikväll har det varit debatt hela kvällen/nästan. Lite mys me Nea o sängdags.
En saga....Lite sjunga/ Aj Aj Aj Aj Buff.. sen Lille Katt...
Sist min sång till Nea O Maritha
Aldrig ska jag sluta älska dej. (Jonas Gardell)
Sjöng den för Maritha i kyrkan när vi gifte oss,och nu sist på Ålandsbåten i baren på Kareoken.Tänk vad man kan göra för den man älskar.
Kramar till alla,ska nanna kudde snart.

2 kommentarer:

annette sa...

Så fint det blev, bara att sätta igång och fixa resten nu.

Synnøve. sa...

Härligt för Nea. Hon är lyckligt lottad som har en pappa som bryr sig om.
Ge både henne och frun en rejäl kram från nabolandet, men idag med lite tandvärk ;)